top of page
  • Obrázek autorahanzelin

Přijmeme personalistu/ku – administrativního pracovníka



Jedná se o pozici administrativního typu, nikoliv náborového pracovníka. Nebudete provádět pohovory a vyhodnocovat životopisy a vstupní dotazníky. Přesto budete komunikovat se zaměstnanci ohledně požadavků vztahujících se k personalistice. Přímá komunikace a zajišťování administrativních potřeb v oblasti personalistiky pro management společnosti.


Náplň práce:


· Sepisování smluv a potřebné dokumentace k pracovně-právním vztahům.

· Správa, evidence a kontrola dokumentace vztahující se k pracovním smlouvám (elektronicky a v listinné formě).

· Základní znalosti a povědomí v právních normách zákoníku práce v oblasti personalistiky, sledování, vyhledávání a aplikace novel, právních norem v oblasti personalistiky, zákoníků práce.

· Zajišťování podkladů pro online marketing v oblasti náboru pracovníků (příprava inzerce), případně komunikace s inzertními servery a redakcemi.


Znalosti, schopnosti:


· Práce na PC - Microsoft Office: (Word, Excel, orientace v internetovém prostředí).

· Komunikační schopnosti, vyjednávání, empatie, řešení problémů, trpělivost a samostatnost.


Pracovní doba:


· Pracovní doba není pevně stanovena.


Smluvní vztah:


· Možnost zaměstnání na HPP/DPP.

· Pozice je vhodná i pro OZP pracovníky (invalidy).


Pracoviště:


· Kloboukova 1180/17 148 00 Praha 11 – Chodov (kancelář je 250 m od metra Roztyly „C“).


V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na: sas@sassecurity.cz

Ti z Vás, kteří nás zaujmou, pozveme na osobní pohovor.


Nástup dle dohody, srpen/září 2023

147 zobrazení2 komentáře

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

2 Comments


Helena Nekvapilová Bernardová
Helena Nekvapilová Bernardová
Jun 14, 2023

Škoda že neumím pořádně s PC

Like
Pavel Hanzelín
Pavel Hanzelín
Jun 14, 2023
Replying to

Ono se nejedná jen o schopnost pracovat dobře s PC, ale i znát širokou oblast personalistiky a legislativy kolem tohoto... 😉

Like
bottom of page