Jedná se o pozici administrativního typu, nikoliv náborového pracovníka. Nebudete provádět pohovory a vyhodnocovat životopisy a vstupní dotazníky. Přesto budete komunikovat se zaměstnanci ohledně požadavků vztahujících se k personalistice. Přímá komunikace a zajišťování administrativních potřeb v oblasti personalistiky pro management společnosti.
Náplň práce:
· Sepisování smluv a potřebné dokumentace k pracovně-právním vztahům.
· Správa, evidence a kontrola dokumentace vztahující se k pracovním smlouvám (elektronicky a v listinné formě).
· Základní znalosti a povědomí v právních normách zákoníku práce v oblasti personalistiky, sledování, vyhledávání a aplikace novel, právních norem v oblasti personalistiky, zákoníků práce.
· Zajišťování podkladů pro online marketing v oblasti náboru pracovníků (příprava inzerce), případně komunikace s inzertními servery a redakcemi.
Znalosti, schopnosti:
· Práce na PC - Microsoft Office: (Word, Excel, orientace v internetovém prostředí).
· Komunikační schopnosti, vyjednávání, empatie, řešení problémů, trpělivost a samostatnost.
Pracovní doba:
· Pracovní doba není pevně stanovena.
Smluvní vztah:
· Možnost zaměstnání na HPP/DPP.
· Pozice je vhodná i pro OZP pracovníky (invalidy).
Pracoviště:
· Kloboukova 1180/17 148 00 Praha 11 – Chodov (kancelář je 250 m od metra Roztyly „C“).
V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na: sas@sassecurity.cz
Ti z Vás, kteří nás zaujmou, pozveme na osobní pohovor.
Nástup dle dohody, srpen/září 2023